torsdag, augusti 17, 2006

Rappakalja

Jahapp. Idag blev inte en dag som kommer att gå till historien. En sån där mätt dag igen. Sushimätt och åsiktsmätt på Goestaspråk. Jag kanske har målat in mig lite i ett hörn här på sistone. Det känns som att jag inte borde skriva något om jag inte tycker något. Nonsens såklart. Jag får alltid skriva vad som helst när jag vill här. Det är min blogg fuckers! Hehe. Jag ber om ursäkt för det där.

Jag har fortfarande en och en halvtimme kvar på jobbet innan jag ska till Bazoueira och titta på Vond och lyssna på Pagrotsky, så jag kanske kommer på något vettigt till dess. Annars får ni hålla till godo med det här svamlet så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja precis, det är nonsens, jag gillar när du bara babblar om ingenting.

Bolivar sa...

Cherry: Ja lite dumt. En del grejer var riktigt fina. Men jag tror att det jag gillade mest var deras höstkollektion och den hänger ju på galgarna idag.