tisdag, augusti 22, 2006

Jag kunde inte låta bli




Jag måste säga att jag överlag verkar likna ganska välskapta människor. Den där Giacomo Puccini är kanske inte någon 10:a, men det gör ändå inte ont att titta på honom. Men så kommer plumpen. William Henry Bragg?!? Vafan? 1915 års nobelpristagare i fysik. På sin ålders höst. Med uggelögonbryn och pliriga ögon. Kul.

För att ytterligare illustrera kränkningen har ni en bild till på gubbjäveln här nere. Liknar han inte pappan i Tredje Klotet Från Solen lite grann? Betyder det att jag också gör det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ut som en fjolligare version av Carmen Electras ex.

Bolivar sa...

usch då.

Anonym sa...

det ar faktiskt sant. du ar sjukt lik dave navarro, carm's ex.

Alex sa...

Jag håller med ovanstående talare om dave navarro! Yes, precis så!

Dessutom skulle jag vilja passa på att påpeka att vi har en sak gemensamt - kiera knightley.