tisdag, augusti 22, 2006

Hoodlums

Szymon Zurn var en lika trevlig bekanskap som jag hade hoppats. Tyvärr var en del plagg lite slarvigt sydda, men jag hoppas att det är en barnsjukdom eller var ett sistaminuten-plagg. Riktigt bra idéer och en befriande prestigelös produktion. Kanske skulle han ha valt en lite längre modell till sin aftonklänning, jag blev nästan rädd att hon skulle drunkna. Jag hoppas att han har hittat produktion och återförsäljare i alla fall. Stockholms "urbana" modescen kunde verkligen må bra av en inhemsk utmanare som inte bara siktar på sneakersamlare från SoFo. Sorry att jag inte har några bilder men ser jag ut som nån jävla modeskribent?

Dagens thugs är Kool G Rap & DJ Polo. Dagens låt är Ill Street Blues.

Ikväll går den musikintresserade till Fredsgatan och ser A-1 förresten.

Inga kommentarer: