lördag, april 15, 2006

Tänk om jag var på Söder nu

Det är inte ofta jag saknar Stockholm när jag är någon annanstans. Men den första vårdagen... Det är klart att jag borde sitta på Medborgarplatsen nu. Med en nytappad Guinness. Sen borde jag gå hem och äta lite, byta kläder och gå ut på kalas. Så klart. Det finns inget bättre ställe att spendera den första vårdagen på. Goesta är tyvärr sjuk, min flickvän vill inte ha med mig att göra just nu och de flesta av mina vänner är hos sina respektive familjer så jag vet inte. David och Charlotte är säkert game, men dom dricker folköl i Bagarmossen nu. Det är inte så vårkänsligt.

Vi får se om vi ses helt enkelt.

3 kommentarer:

Chris sa...

tänk om jag också var på söder nu. herre, fint det vore. och där är han... tror jag.

Anonym sa...

jaha om du hade behagat lämna soffan i nyköping och satt dig på tåget, så hade vi inom 12 minuter varit på söder och drukit ölen. Men jag tro att du bara satt och drömde, för vi fick inga mer samtal från dig den kvällen och det var det vi väntade på, en spark i röven. Men jag antar att vi led av vårkolik båda två. Se you enytime nästa vecka.

Bolivar sa...

haha vårkolik. Jo jag satt nog mest och drömde. Det blev en säsong Entourage istället, vilket iofs också var trevligt. Men vi får ta ett race nån solig dag i veckan.