måndag, april 10, 2006

Det brinner!

Nu jävlar brinner det i knutarna. Blogg Bolivar riskerar att bli ganska styvmoderligt behandlad den här veckan, jag hoppas att ni har överseende. Varje månad kommer en dag då jag inser att jag har helt sjukt mycket att göra och aldrig kommer att hinna. I april kom den dagen idag. För den nyfikne kan jag bara kort rapportera att helgen var mycket bra, men utelivet förjävligt. Nåt jävla mössmongo till vakt på Spybar betedde sig som oraklet i Mystery Men när jag skulle hem och det var dåligt väder. Jag ska sluta gå ut om jag måste betala för min öl. Det är inte värt det. Då sitter jag hellre och har det skittrevligt hemma hos David eller Goesta tills det blir dags att åka hem.

För övrigt är Hans Linné död. Jag är visserligen mer en Aftonbladet-läsare, men det känns alltid väldigt tomt och konstigt när någon man inte alls ser som gammal går och dör helt plötsligt. Mats Olsson skriver så man blir gråtfärdig, så jag ska inte brodera ut texten mer här.

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som en FUCKING bra ide man är (nästan)alltid välkomen till Davis.