torsdag, april 06, 2006

Dags att stämpla ut

Det verkar som att klockan kommer bli halv sex idag också. Skönt. Min flickvän har såklart gått på pressvisningsbio idag och är inte det minsta sugen på att se en film med mig. Alltså blir det Ben & Jerrys och nån vapensmugglarfilm med Nicholas Cage istället. Imorgon finns storstilade planer på en inspelningssession med Goestas, mitt, Davids, Kalles och Gonzos hiphopprojekt. Pressa gärna Goesta så kanske han lägger upp några mp3or åt er. Men pressa inte mig.

Det går rykten om att Surface 2 Air kommer till Sverige snart. Klokie hänger väl här ganska ofta iofs, men nu ska det tydligen vara några andra. Jag kan inte säga att jag är särskilt insatt i vad dom pysslar med, men dom gör fina kläder. Frågan är ju vad dom ska göra här, om dom nu kommer?

Slutligen vill jag välkomna de av er som har hittat hit från Det Ljuva Livet och valt att stanna. Sånt värmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för välkomnandet. måste säga att jag trivs mer och mer för varje tet jag läser. du är bra!