lördag, april 22, 2006

Business as usual

Ja fy fan. Idag mår man som man förtjänar. Jag höll på att ramla av rulltrappan i Hornstull i förmiddags. Fråga mig inte hur det såg ut eller hur det går till när någon ramlar av en rulltrappa, men jag kände att det var nära. Jag tog mig till Seymhus (stavas det så?) och måste ha sett ganska tragisk ut när jag knosade med fetaostknyten och hoummos som om jag åt soppa med gaffel. Min motorik tar verkligen stryk när jag dricker.

Goesta försöker tjata med mig till ACE ikväll. Jag försökte locka lite med Paradise-jubiléet på Marie Laveau men den gubben gick inte. Iofs spelar Gustav Gelin och Andreas Tilliander skivor, så på papperet ser det lovande ut. Det är något med stället bara. Lukten av gamla taco-bufféer och utspillda shotsbrickor sitter liksom i väggarna. Jag behöver verkligen hitta ett bra hiphopställe. Helst ett där folk är vuxna, men framförallt ett ställe som otvunget mixar Mariah Carey-remixar med Chamillionaire och Juelz Santana. Och ett ställe där DJ:n lämnar DJ Assault och alla roliga mash-ups hemma. Några tips?

När jag läser igenom det här inlägget blir det ganska uppenbart att jag borde stanna hemma ikväll. Det kanske får bli så.

1 kommentar:

sebastian sa...

hoppas att du hade trevligt ändå...