söndag, april 23, 2006

Tjuvringningar

Här nedan kan ni höra vad Micke har för sig när han har tråkigt. Goesta, Sebastian och Sveden blir utsatta. Lägg märke till ett par grejer. Goesta stammar när han blir arg. Han lägger sig till med någon märklig norrländska/överklassaccent. Va-a-ansinnigt. Sebastian låter som att han har väntat på att det här ska hända hela veckan. Sveden borde läsa över axeln på sina elever lite då och då.

Goesta och taxiresan

Sebastian och två dussin röda rosor

Sveden vinner pengar i radio

16 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Usch. Det här är ju VANSINNIGT förnedrande. Jag hörde ju dessutom bara en tredjedel av vad "hon" sa och började små smått koka inomhus. Samtidigt fanns hela tiden tanken på att just Micke skulle kunna ligga bakom.
Hursomhelst undrar jag var den där underliga dialekten kom ifrån. Sådär pratar jag väl inte alls?

/Goesta

Anonym sa...

Inombords, kokade jag. Inte inomhus. Vi var utomhus. Fan.

Bolivar sa...

Jo när du är upprörd tror jag att du gör det tyvärr...hehe.

Widde sa...

Hahahahahaha UNDERBART!!!
Jag ska genast busringa alla jag känner.
Goesta låter förresten jättegullig.

Anonym sa...

Elin: Snarare som en dryg översittare. Att prata långsamt och artikulera är en känd härskarteknik.

Goesta: -Peace, bro.

Widde sa...

Miguel: Jag är svag för dialekter. Det måste vara därför.

Anonym sa...

Bolivar: Det absolut värsta jag vet är spindlar so... You owe me one!

Anonym sa...

HA HA HA HA!!!!! Goesta blir så jävla sne det hade varit ännu roligare ifall han hade haft pengar på luren...

Anonym sa...

jag kanske är helt off här nu men heter inte goesta goesta på riktigt? heter killen egentligen erik o har alla vetat det här hela tiden utom jag?

Bolivar sa...

Anonymous: Vad han heter får han svara på själv, men jag tror att han nyss gjorde det på Det Ljuva Livet.

Anonym sa...

Haha jag gillar upprepningen av Goesta. "Vansinnigt" sen gillar jag "jag gillar ju blommor men..."

Widde sa...

Mirre: Haha "jag gillar väl blommor men..." kommer att bli en klassiker.

Widde sa...

Hahaha sen gillar jag hur hon säger "kan du bevisa det?".

Bolivar sa...

Jag tycker det är rätt kul att Sveden tvärsäkert svarar "Åbo" när radiokillen frågar vad Finlands huvudstad heter.

Anonym sa...

Hahaha

sebastian sa...

hon var jätte otrevlig. blä, ja vill oxå blåsa någon.