torsdag, mars 30, 2006

Så jävla onödigt

Jag försov mig idag. Stressad som fan med nyss utgånget busskort styrde jag kosan mot tunnelbanan. På väg dit passerade jag 7-Eleven. Dom har fångat Hagamannen. Skönt. Expressen har förnamn och foto på löpet. Jag höll på att kräkas. Visst ok, de har DNA-bevis så det är väl med stor sannolikhet rätt kille. Men det spelar ingen roll. Det kan ju fortfarande vara fel kille. Inte för att det spelar honom någon roll längre. Frias han skulle han antagligen hellre flytta in på kåken hur som helst. Varför gör Expressen såhär? Och svara inte bara "lösnummer", Aftonbladet kunde ju hålla sig. Varför förstöra en människas liv innan han blivit dömd? Vad är vitsen? Så jävla onödigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är typ omöjligt att två människor ska kunna ha lika DNA.Det måste ju va han. Men jag förstår precis vad du menar.