torsdag, mars 09, 2006

Det blev ingen utgång igår. Oväntat. Liverpool kraschlandade igår med Carragher som styrman. Oväntat. Jag kan ändå leva med att Liverpool åkte ur i år på något sätt. Laget är på fötter igen och det går ju ett nytt tåg nästa år. Men när klockan började närma sig full tid började jag tänka på annat och blev riktigt rädd. Tänk om Sverige åker ur i sommar? Det kommer jag inte kunna acceptera oavsett när det händer och det kommer ju med största sannolikhet att hända förr eller senare. I så fall är det fyra år till nästa chans. En chans som i så fall ska förvaltas utan spelare som Henrik Larsson, Fredrik Ljungberg (jag tror inte han är sugen fyra år till) och Teddy Lucic, men med påläggskalvar som bröderna Farnerud och Johan Elmander. Det känns som att det är nu det måste ske.

Min gårdag räddades hur som helst av att jag hittade Torsk på Talinn för 69:- på Konsum i Hjorthagen.

Jag skulle vilja ha en mp3-spelare. Minst 2gb. Helst gratis. Några tips?

Inga kommentarer: