torsdag, mars 23, 2006

Dunka Dunka

Jag var hemma hos David och skruvade analogsyntar igår. Shit vad det gick. Cheesy Whitney-samplingar och störiga bastrummor blev precis så löjligt som vi hade tänkt oss. Jag är extremt nöjd.

Ikväll hade jag tänkt gå och dricka lite öl och mingla i en klädbutik. Det brukar vara trevligt, även om jag alltid är sjukt nojig när jag dricker alkohol bland kläder. Det känns som att jag när som helst ska snubbla på en monter och hälla ut en nyöppnad Budweiser över en hög sjukt dyra jeans. Vad har butikerna för policy för sånt egentligen? "Här ta en öl. Spillde du? Då har du precis köpt en ny tröja grabben!"

Goesta ringde precis och lät lika sugen på gratisöl som på att gå på begravning. Han måste vara illa däran. Om han ska vara sådär kan jag ju lika gärna åka hem och äta glass istället. Chunky Monkey.

Inga kommentarer: