måndag, mars 20, 2006

Lista

Jag är mycket sämre än den genomsnittlige bloggaren när det gäller listande av saker och ting. Kanske är det därför jag är sämre än den genomsnittlige pojkvännen när det gäller att komma ihåg vad som ska köpas hem från mataffären. Hur som helst så har jag skaffat en Nano nu, så jag tänkte passa på att förbättra mitt listratio lite.

I min nano:

Björk- Who is it (Vitalic rmx)
Chamillionaire ft Lil Wayne - Fly As The Sky
Daft Punk- Television Rules The Nation
E-40, Crooked-1 & Yukmouth- California G'z
The Game- I Told You
Gangsta Boo- I Faked It Last Night
Psychosonic- Barbie Tech (ghetto kitsch mix)
Steve Angello- Davali
Pinball Cowboy- With You
Red House Painters- Have You Forgotten

2 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Jag har ganska många grova invändningar mot nano-listan men räknar med att du ringer mig 14.30 ändå. Jag har inga pengar på mobilen och det här är det närmsta jag kommer ett sms idag.

/Goesta

Bolivar sa...

Vafan har du för jävla invändningar då? Arsle. Jag ringer.