tisdag, januari 17, 2006

Don Blogeone

Goesta länkade till min blogg för två timmar sedan och han är redan referrer nr 2, efter Blogger.com. Det känns lite som att få främmande med smutsiga underkläder i hela hallen, men jag hoppas att ni trivs allihopa. Om jag bara hade skrivit något lite kvickare på sistone, så kanske ni hade stannat ett tag, kanske skrivit något sött eller elakt. Jag vet inte. Jag kanske inte är redo för er uppmärksamhet riktigt än. Det är ju bara något slags embryo det här. Jag vet ju inte ens om jag ska bli perverst utlämnande som Goesta, skriva vulgärpolitiska analyser om den bortglömda världsdelen Latinamerika, berätta anekdoter från nämnda världsdels historia, prata okreddig hiphop eller bara rapportera från den gamla knullgrottan som just nu är min arbetsplats. Några önskemål?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara en mix av alltihop som kan göra det riktigt bra. GO! GO! GO!

Bolivar sa...

Tina, jag tappar succesivt intresset för Studio Virtanen, men jag ger honom någon vecka till. Jag jobbar på en ännu outgiven modetidning. Så fort den är utgiven kommer jag ut ur garderoben. Promise!