fredag, september 15, 2006

Zlatan stannar i Milano

Ja det har ni ju läst. Han dyker inte upp. Kanske inte klockrent tänkt av honom jag vet inte. Vad jag däremot vet är att det vänder sig i magen på mig när jag läser kommentarerna på till exempel Expressens hemsida. Husnegrerna ska fixa medaljer och vara tacksamma om de ska vara något värda, det är uppenbart. Ni är äckliga, vet ni det? Äckliga kappvändare. Äckliga. Gör man inte som Massa säger så är man en primadonna. Är han en primadonna eller en förlorad tillgång i de inblandades ögon tror ni? Husnegrerna underhåller alltid på nåder. Vitryssen sätter sig på språket men det är inte därför jag mår illa. Så mycket har jag inte druckit. Det krävs fan så mycket mer än en slopad anställningstrygghet för att ni ska lirka ut huvudena ur ändtarmarna. Man får det Sverige man förtjänar. Äckliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Folkhemmet. Tro inte att du är något. Stick inte upp. Var tacksam. Äckligt javisst. Men du står på deras sida. Sorry.