onsdag, september 06, 2006

Yada yada yada

Ja ni, det här var ju en jävla röra. Jag ber om ursäkt för mitt sporadiska skrivande, men det har ju inte blivit så värst bra när jag har försökt. Jag ska gå skrivarkurs och bättra mig. Promise.

I alla fall, så har jag varit i Nyköping en sväng, druckit lite öl med min bror och hans degenererade vänner, legat soffa, tittat tv, ätit tortillas men inte plockat svamp som jag hade hoppats. Jag hittade sjukt grymma träbestick på en loppmarknad också. Inte helt i trä alltså, utan svenskt rostfritt med mörka trähandtag sådär kantigt slipade som de svarta plast- och benbesticken brukar vara. Trés nice.

Leijonborg verkar ha anledning att fåra sin panna i djupa veck just nu. Han kanske får skära ner lite på Bindefeldtsnittarna och fundera på sin framtid som partiledare. Framför allt tror jag att han ska ta det jävligt lugnt med att låta indignerad och prata om "politisering av frågan". Har man blivit ertappad med fingrarna i syltburken borde man åtminstone se till att tvätta händerna innan man viftar pekfingrar i ansiktet på folk.

Inga kommentarer: