onsdag, september 20, 2006

GBG

Kul att Katrine Kielos och Isobel är tillbaka. Really. Men vad är jag nu, den 50:e bloggen som nämner det? Lite navelskådande är vi va?

Jag mår verkligen inget vidare. Snuvig och ögonen kliar. Jag måste vila mig i form tills på fredag. Kan inte stå och snora när jag "jobbar". Det verkar inte bli någon bokmässa förresten, vi kommer fram till Göteborg lite för sent. Men om ni som är på mässan vill ha en trevlig efterfest på fredagen så rekommenderar jag Uppåt Framåt. Hur är Göteborg förresten? Jag har typ aldrig varit där.

Dessutom borde jag klippa mig också. Jag ser mer och mer ut som Mowgli och mindre och mindre ut som den stilige man jag inbillar mig att jag är under kalufsen. Men vart fan klipper jag mig utan att riskera att gå därifrån som Idol-Danny?

4 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Klipp dig hos Charlotte för helvete och sluta se ut som om ditt hår var ingift släkt med familjen Stenbeck.

Anonym sa...

GBG är ganska trevligt, ganska litet och ganska lagom. Vasastan är skön med många uteserveringar. De har ett eget trädgården, Nefertiti. Prisvärd vegbuffé över kanalen från fiskekyrkan. Du kan även gå i slottsskogen och titta på de (hundra) stackars pingvinerna i den minimala pölen till pool.

Bolivar sa...

cherry: Vart borde jag spendera en lördag förmiddag? Är Uppåt Framåt soft? Är det långt mellan Magasingatan och Fever? Om jag är vegetarian, vart äter jag?

Bolivar sa...

Cherry: Tackar för hjälpen!