fredag, september 01, 2006

Gäsp

Jag måste försöka skärpa mig. En kaffe eller nåt. Jag är så trött att ögonen rinner. Jag gick ju hem tidigt igår. Då ska man inte må så här. Mår man så här när man går hem tidigt kan man lika gärna gå hem sent. Jag får inte somna på baletten ikväll. Det är fortfarande en bit kvar i övrigt också. Skulle behöva en nytändning. Eller semester. Mer semester är vad jag behöver. Jag får inte somna på baletten ikväll. Mit skrivbord har alltid varit det allra grisigaste på alla arbetsplatser jag någonsin jobbat på. Just här just nu har jag en burk cola, mp3-spelarkartong, solglasögon. ett 50-tal Elle, DV och Plaza utströsslade och en massa post-its med telefonnummer utan namn, namn utan adresser och annat jag har skrivit ner utan att skriva rent och som alltså kommer att slängas obehandlat när jag väl bestämmer mig för att städa. Ändå äger jag på det jag gör. På riktigt. Jag får inte somna på baletten ikväll.

Inga kommentarer: