tisdag, september 26, 2006

Bolivar skriver blogg

Jag hade tänkt tipsa om Ison & Fille med en massa tjusiga formuleringar, men det blev bara skit. Så nu tipsar jag om Ison & Fille. Punkt.

Jag hade skrivit en massa snyggt om Hugo Chavez tal i FNs generalförsamling förra veckan också, men det är ju faktiskt bättre att ni läser talet själva. Så gör det!

I övrigt är det jävligt lite nytt hos Bolivar. En ny grej jag kommer försöka börja med den här veckan är att diska hemma hos mig, inte bara hemma hos min flickvän. Det verkar nämligen inte som att min rumskompis håller efter det där riktigt när jag är borta. Tänk Hultsfred, campingen. Så ser mitt kök ut.

Och vad fan är grejen med all såsig konstig jävla musik vi lyssnar på här på kontoret? Helt seriöst. Jag ska löda fast min iPod i mixern.

1 kommentar:

Östermalmsräven sa...

Ison & Fille rules.