fredag, september 22, 2006

Roadtrip

Snart är det dags att gå och hämta Gonzo. Och sen bilen. Och sen ölen. Goesta tar sig hit själv. Hur mycket väger 14 lådor öl egentligen? Kommer vi paja bilen?

Det är verkligen jävligt dubbelt det här med Anonymous som hänger mig i hasorna och hackar på mig vart jag än kommenterar. Googlar han mig för att hitta alla inlägg? Hur som helst så gillar jag att han mitt i allt sitt vansinne tvingar mig att slipa mina argument. Han är bra på träffsäkra orimligheter helt enkelt. Men det vore ju skönare utan honom, det ska jag inte sticka under stol med.

Men Göteborg snart alltså. Jag flaggar för Uppåt Framåt en gång till.

Roligast just nu: CRFN:s bloggångest. Keep up, för inlägg dyker upp och försvinner hela tiden.

Goesta har fått beröm av Magnus Carlbring. Han lär ju må som ett helt hov idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om du syftar på mig som skrev en kommentar till förra inlägget så kan jag säga att jag inte riktigt minns när jag sist kommenterade nåt här. Det är i alla fall inte jag som skrivit de senare. Och f ö är jag en hon.

Bolivar sa...

Anonymous: Nej det tror jag inte, om det inte är du som brukar anklaga mig för att ha storsvenska ambitioner. Det är ju lite svårt att hålla isär er, iom att man inte har något namn på er.

Anonym sa...

Jag har inget namn. Jag är ditt samvete och din domare på den yttersta dagen.

Anonym sa...

hej trevlit att ses i gbg,min blogg är fucked ordnar sig snart

Bolivar sa...

Anonymous: Gud vad hemskt. Kafkaiskt liksom. Jag får inte ens veta vem som dömer mig alltså?

CR: Detsamma! Erkänn att du raderade den i ett svagt ögonblick bara:)