torsdag, juni 01, 2006

Tha Boss

Project Runway är helt fantastisk underhållning. Narcissistiska bögar och brukssömmerskor delar atelje och toksponsringen vet inga gränser. Gotta love it (men vad fan gör Banana Republic där egentligen?). Programmets underhållning såhär långt är utan tvekan Santino. Inte bara för att han och möjligen Dan är de enda som faktiskt har tillräckligt med talang för att kanske eventuellt kunna bli något även utanför sammanhanget. Santino ser dessutom ut som Don Quijote på horse med ganska långt gången tyfus. Tyvärr var hans maternity-dress med någon slags batiktvätt ingen höjdare sist, men potentialen är hela tiden väl synlig.

Ikväll ska jag kika på ett lite striktare snitt. Hugo Boss öppnar ny butik på Birger Jarlsgatan. Jag har ett lite speciellt förhållande till märket faktiskt. De flesta associerar antagligen Hugo Boss med välsydda anteckningsblocksrandiga skjortor och grå kostymer som sitter snyggt. Jag tänker alltid på mina första baggy-jeans. I Nyköping fanns nämligen en outlet som sålde Tommy Hilfiger-tröjor och Hugo Boss-jeans långt innan Karl Kani och Ecko fanns tillgängligt för oss småstadsglin. Jag hade typ tre par tror jag. Alla såg mer eller mindre ut som fan, men de var i alla fall baggy och jag såg i alla fall gangsta ut tyckte jag. Jag tror jag ska fråga om dem ikväll. Om de planerar att sälja Hugo Boss-baggys på Birger Jarlsgatan. Det vore sweet.

6 kommentarer:

sebastian sa...

take me there tonight!

Anonym sa...

Got to love Santino!

Anonym sa...

"Narcissistiska bögar och brukssömmerskor"...hahahaha. Allt i Runway ar kul, t.o.m. Heidi som man riktigt kan ana hur nazi hon ar. Hitlerfierad uti fejknaglarna.

Bolivar sa...

Lotta: Det är fantastiskt. Vet du som bor "over there" redan vem som vann eller? Jag vill inte veta, bara veta om du vet?

Anonym sa...

Yup. Och lat bli att ga till hemsidan om du inte vill veta, aven om den inte sager det pa oppningssidan...

Bolivar sa...

zanraff: Jag tror att loggan är för mycket 90-tal. Men KK är ganska stort i Växjö och Jönköping fortfarande faktiskt.