tisdag, juni 20, 2006

19:53

Alldeles strax börjar försnacket. Om lite drygt en timme är det avspark och kring midnatt ligger jag i min säng och vet om sommaren tog slut idag eller inte.

Jag skulle vilja ha lite nya kläder. Det är egentligen inte så att jag saknar kläder. Snarare är det så att alla jag har är smutsiga och en shoppingrunda lockar mer än en vända i tvättstugan. Om jag lyckas gräva fram andrahandssorteringen ur garderoberna fram till måndag så blir det nog det förstnämnda.

Det är intressant förresten, det skrivna ordet. Sedan jag började blogga har jag insett hur otydlig jag tydligen kan vara när jag skriver. Ta mitt inlägg om Bons modejobb några poster ner till exempel. Jag ville gnälla lite på typecastingen av svarta modeller och tolkas som en kille som skriker hora så fort han ser lite kött. Jag älskar kött fan.

Inga kommentarer: