tisdag, juni 13, 2006

Lite flåsig

Värmen tar knäcken på mig. Efter två dagar. Jag gnäller absolut inte, men jag har märkt att jag ser i kors lite då och då. Jag måste bli mycket bättre på att dricka vatten helt enkelt. På somrarna har jag alltid lite lättare att köpa min kurslitteraturs tes om att människor i tropikerna blir lite långsammare i tanken just på grund av klimatet. Sen börjar jag resonera kring det där med anpassning.

Idag ska bli en bra dag hoppas jag. Sneakers n stuff bjuder på grillning och öl och så länge de inte har marshmallows utgår jag från att det blir öl allena för min del. Grillning suger kuk när man är vegetarian.

2 kommentarer:

Anonym sa...

marshmallows innehåller gelatin, så det är inget hett tips för dig det heller.

Bolivar sa...

Gelatin fuskar jag med hela tiden faktiskt. Det är en svaghet jag har.