tisdag, juni 27, 2006

Ner i gruvan igen

Jag får väl be om ursäkt för att jag dröjt, men det är återigen den där tiden på året då jag skaffar mig stressfläckar och sömnsvårigheter. Nytt nummer snart med andra ord.
Letar lägenhet gör jag också. 24kvm/2 börjar ta ut sin rätt, så billiga förslag innanför tullarna tas emot med öppna armar. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig Kransen/Hägersten också, även om det bär emot att säga det.

Strypa Giraffer är ett trevligt inslag i den lilla ankdamm vi kallar internet. Internetsäljarna är mitt tips förstås (trogna Blogg Bolivar-läsare kanske kommer ihåg länken till och med?), men övrig lyteskomik och grafisk formgivning gone terribly terribly wrong har giraffbödlarna grävt fram alldeles själva. En eloge för det. Spana särskilt in Flaggan Vajar, en oerhört förvirrad historia. Ibland tar lyteshumoristen över den vanligtvis så empatiske Bolivar. Eller nåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

24kvm är ju redan palatset! testa att bo på 19.6.. liksom att sova i köket och äta mat i bokhyllan. heja, heja!

Anonym sa...

jag tar det här Mr. bolivar camilla - du bor inte 2st där, det är ju bara 12kvm var så de så

Anonym sa...

Du kan ju alltid flytta upp en våning. Pröva att bo spegelvänt en stund. Självklart en usel och ohållbar lösning. Kan fiska lite och se om jag kan hjälpa dig.