tisdag, juli 25, 2006

Nog nu

Nu får det vara nog med Fox News och CNN. Ingen mer Shepherd Smith (Hur kommer det sig förresten att man aldrig lägger CNN-journalisternas namn på minnet? Har det med Fox:s storfilmsvinjetter att göra?). Det var skönt att höra att herr Olmert och fru Rice resonerar lite som jag, trots att jag är en idiot (se kommentarerna till inlägget nedan). Tristare att herr Chavez ägnat sig åt fåfängt effektsökeri, även om politiker på mycket närmare håll trampat snett i smutsigare hål.

Ibland rinner texter ut, ibland måste man krysta lite. Jag vill väl egentligen bara lämna er med något innan jag sticker. Först ett par öl, sen packning och imorgon åker jag till Antwerpen. Pretto som fan, men bra choklad. Och öl. Jag tror att jag har nämnt det förut va? De har bra choklad där. Och öl. Snygga kläder också, pretto eller ej. När jag kommer tillbaka ska ni få läsa om min jacka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fröken Rice, hon är ogift. Trevlig resa.

Bolivar sa...

Sanrub, är hon inte såpass gammal att det ändå är oartigt att kalla henne fröken?