söndag, juli 02, 2006

Encore

Ok nu kör vi igen... Tre, två, ett, FY FAN VAD BAKFULL JAG ÄR. Dessutom måste jag vara ett jävla skämt som blir överraskad varje gång fast jag är ute typ fyra gånger i veckan. I går var det hur som helst roligare än det varit på länge. Matcherna var visserligen inget vidare, men Svedens smuggelsprit var helt ok, Kalle var en jätteduktig värd och Aron och Erik var utmärkt festsällskap. Som grädde på moset fick jag sån där uppmärksamhet som alla tjejer med två bröst och tio fingrar får så fort de kliver utanför dörren, men som vi killar inte är så bortskämda med. Jag måste ha varit jävligt snygg igår.

2 kommentarer:

Aaron sa...

igår var bästa kvällen på länge, 2002 i en bokstavlig djungel minst sagt.

vart tog du vägen sen? Erik hånglade med en liten pojke (det måste ha varit det, han sa att det var en tjej med pojkfrisyr men jag tror inte på honom) och jag försökte kyssa en tjej men hon tittade förvånat på mig och skyndade därifrån och sen blev jag utslängd i vanlig ordning.

Bolivar sa...

Aron, jag kommer inte ihåg varför, men jag klev jävligt beslutsamt in i en taxi. Kul var det i alla fall.