tisdag, juli 11, 2006

Dränerad

Jag är så väldigt trött. På riktigt alltså. Inte trött på en massa olika skitgrejer som jag alltid är, utan helt slut. Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Jag sluddrar på jobbet, pratar om fel saker, somnar nästan på tunnelbanan mellan Rådmansgatan och Medborgarplatsen och ser ut som om jag låtit bli att tvätta ansiktet sedan min statistroll i Trainspotting.

25 men känner mig som 66. Som att jag redan borde ha gått i pension. Jag fick en helt fantastisk 25årspresent av min flickvän, verkligen helt fantastisk. Ändå är det som dröjer sig kvar i mitt huvud efter min födelsedag att det verkar bli jävligt jobbigt att vara vuxen. Jag vill ju verkligen inte vara sådär som dom jag inte gillar. Jag vill inte bli en jättebebis till 40åring med Toni & Guy-frisyr, två skilsmässor och avbetalningsplan på min senaste frus nya bröst. Inget vulgärt, smakfull C-kupa.

7 kommentarer:

Bolivar sa...

Nja... hur skulle det kunna ge mig mer energi? En 20-timmarsflygning till det största kaoset på hela jorden o sen hem igen efter en långhelg?

D.D. sa...

C-kupa är dessvärre inte smakfullt. B-kupa är mer medelklass, en liten handfull, etc.

Bolivar sa...

Donnie: Säg det till Tessan!

Anonym sa...

det var en javla kroppsdelsfascism.

blink.

Anonym sa...

foresten, kom pa en grej. tror jag har en ide som mojligtvis someone like you skulle tycka vore intressant (ursakta mitt besserwissande angaende din person).

eh...nu blev jag blyg. kan jag emaila dig? har inte lust att fa min ide butchered offentligt.

Bolivar sa...

lotta: Maila på. bloggbolivar@blogspot.com

Anonym sa...

förlåt jag har glömt bort dig grattis grattis grattis grattis och pussar och chokla