torsdag, juli 20, 2006

Jag är nog bara gnällig förresten

Så farligt är det kanske inte. En massa smågrejer jag surar över bara.

-Jag lämnade en kasse med massor med rena kläder och en bok jag läser på jobbet helt i onödan.
-Jag åkte taxi hem igår igen.
-Jag måste köpa nya hörlurar till min iPod.
-Goesta fixar aldrig DC på datorn.
-Jag är lika blek som jag var i februari.
-Jag behöver ett par ljusa sneakers.
-Det finns inte ett par ljusa sneakers i hela Stockholm som jag ens skulle ta emot gratis.
-Nazanin köpte jackan jag funderade på att köpa. Jag hade aldrig köpt den, men det gav en viss frihetskänsla att veta att jag kunde.
-Det är lite konstigt mellan mig och någon nu.
-Jag är den enda jag känner som har pengar.
-Jag har semester (Skönt såklart, men i kombination med ovan blir själva timingen ett irritationsmoment).
- Eye On The UN
- Nisha Besara
- Marie Söderqvist

Jag kanske blir lite gladare när Goesta har fixat kaffe.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har man en kasse med rena kläder på jobbet?

Bolivar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Bolivar sa...

Jag hade köpt dem när jag var hos mina föräldrar och ville inte ha med kassen ut på krogen, men jag gick aldrig ut så jag lämnade dem i onödan.

Anonym sa...

Du kan få köpa ett par hörlurar jag aldrig har använt av mig/
Erik