torsdag, maj 04, 2006

Snuva och tom plånbok

Det är förjävligt. Våren är här, fåglarna kvittrar och jag snyter ut helt nya grejer var femte minut. Jag ska bespara er detaljerna, men färgskiftningarna från gång till gång är fantastiska. Som ett nasalt kaleidoskop. Pengarna är slut också. Ingen Magnum för mig inte. Fan.

Goda nyheter är i alla fall att Sverige beviljade Hamas representant visum. Det vore helt absurt om ett lands (för Palestina är väl ett land mr Leijonborg?) officiella folkvalda representanter förvägrades inresetillstånd i Sverige. Vi har alltid varit större än så och nyheterna imorse med nån jävla LUF-fragel som rynkade ögonbryn över telefon gav mig helt ny bensin i min glasflaska. Vi ska fan vara större än så efter valet också.

4 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Är det ett land i Leijonborgs ögon då? Jag tror han definierar det som en region, möjligtvis en problemregion.

Bolivar sa...

Goesta: Jag tror tyvärr detsamma. Överhuvudtaget blir jag mörkrädd när jag tänker på potentiella utrikesministrar ur det borgerliga blocket.

Anonym sa...

Men vad är det med er svenskar och ert palestinaknullande hela tiden? Det funkade inte på 70-talet och det funkar inte nu heller...
Ingenting blir bättre av att slicka arabröv, man måste tukta dom ordentligt först.!

Bolivar sa...

Finnen, du verkar vara en klipsk kille.