måndag, maj 08, 2006

Det måste vara vädret

Det är antagligen bara vädret och att jag precis suttit och sollunchat på medborgarplatsen. Det är antagligen mitt snygga Nets-linne som blir luftat för första gången i år. Det är antagligen mina stentvättade shorts som har blivit befordrade från disktjänst till flosstjänst. Det är antagligen för att det är min hårdag idag. Det är antagligen för att jag redan kan se fram emot en riktigt sweet lön i slutet på månaden. Det är antagligen för att min flickvän tog körkort idag. Det är antagligen för att det ligger en klocka någonstans på Posten och väntar på mig. Det är antagligen bara Rom som ropar på mig. Det är antagligen Zlatans "vad?" i ansiktet på vidriga Turin. Det är antagligen för att Henke blev hissad av Puyol och Ronaldinho. Han blev hissad av Puyol och Ronaldinho. Det är antagligen för att det verkar bli en tidning den här gången också. Fan det verkar bli en tidning den här gången också. Jävlar. Aja, det är antagligen för att min kropp sluppit alkohol på sistone. Det är antagligen bara för att jag har börjat göra morgonsitups. Det är antagligen för att Malmöborna gjorde mig så glad genom att inte protestera mot Hamas flyktingminister.

Nåt är det.

3 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Shit så satans överens vi tycks vara idag. Jag är exalterad!

Bolivar sa...

Ja jävlar. Haha. Vi kanske borde fira det med en öl i solen efter jobbet? On me.

Eric Goesta Rosén sa...

Ring mig igen så ska jag se vad vi kan göra.