torsdag, maj 11, 2006

En del saker är ju faktiskt bra

Jag har målat in mig i ett hörn lite känner jag. Eftersom jag inte är särskilt upprörd över något så har jag inget att skriva om. Det är såklart dumt tänkt. Jag tänker göra en uppryckning och skriva nåt om saker jag gillar. Här kommer alltså ännu en lista courtesy of Blogg Bolivar.

BRA SKIT I SOMMAR


1. Göran Persson Daddy's home! Fredrik Reinfeldt och kompani trodde förstås att det här skulle bli snudd på en walkover. Att GP var mer sugen på att mjölka får och klippa kor i Stjärnhov än att sitta och svettas under 2000wattslampor i en tv-studio. Så fel de hade. Göran raljerar, använder sig av härskartekniker och neutraliserar argument som han alltid gör när läget är skarpt. I love it when you take off your glasses like that Göran.






2. Adicolor by Emilio Pucci Det kanske bara är jag som är tillräckligt dum i huvudet för att gå runt i skor med typ 5 olika neonfärger. De är helt sjukt snygga i alla fall. Leta efter dem, i butik eller på mina fötter efter den 25:e.




3. Gangsta Boo Egentligen är det kanske inte världens sexigaste sommarmusik. Snarare känns hon lite fuktskadad strippklubb i Masmo. Jag tror ändå att hon kommer vara MVP i våra bergsprängare i sommar.




4. Shorts Äntligen har flickorna förstått att piratbyxor sitter bäst på pirater och att det är lättare att betala hyran i något kortkort. Själv kommer jag rocka de här bumshortsen.












5. Gräsmattor De är lite som krognötter. Vi vet att det är ganska mycket avföring inblandat, men vi kan ändå inte stå emot när vi dricker öl.

2 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Gangsta Boo är given som MVP.

Bolivar sa...

Zanraff, jag dödar dig. Eller förresten, go ahead. De görs bara ner till storlek 40. Too bad. Haha.