fredag, maj 26, 2006

Back in black

Jag får be om ursäkt för min frånvaro igen. Å andra sidan har jag ju aldrig lovat er att skriva varje dag. Min grej är att jag vill försöka undvika "gröt till frukost"-inlägg i möjligaste mån. Jag lyckas väl sådär.

Ikväll slår vi på trumman med mitt jobb igen. Det kommer bli nåtsåinihelvete med folk och det regnar ute och jag är lite orolig över vad mina vänner kommer att göra med mig om de får vänta ute i regnet för länge. Jag funderar på att stänga av telefonen och hålla mig inomhus helt enkelt.

Eftersom jag varit lite opålitlig som bloggare tänkte jag tipsa om några andra bloggar som kan tjäna som surrogat när jag varit lat (snyggt rim);

Det Ljuva Livet: Antagligen var det via Goesta de flesta av er hittade hit till att börja med, but anyway. Goesta är underhållande när han är arg, söt när han mår dåligt och lite irriterande när han mår bra.

Kinky Afro: Donnie Donut är bra skit helt enkelt. En bitter semit med vass penna, bra musiksmak och känsla för stil. Jag misstänker att en hel del av mina läsare hittat hit via honom också iofs.

Zanraffs Thoughts: Vill du veta vad som rör sig i huvudet på de där tokfixade iraniebrudarna som stirrade ner dig 250m UNDER kloakerna när du frågade om du fick bjuda på en öl? Zanraff is your go-to girl.

Masha: Hon är sjukt elitistisk och tycker att det är en rätt bra grej. Hon rasar mot Viktor & Rolf samarbeten, Lindsay Lohan och sitt jobb. Prisar Carin Wester och svåra skor med rund tå. Mycket av läsvärdet ligger i att det känns som att man är 5 sekunder från en rejäl utskällning till och med när man läser henne.

5 kommentarer:

Christian sa...

Att du inte tagit med min blogg på din lista ser jag som ett tecken på att du är homosexuell.

Bolivar sa...

Men jag har ju aldrig läst dig? Ska börja dock. Mycket trevlig läsning.

masha sa...

hahaha *evil grin*

Anonym sa...

Hahaha! Vafan vi tackar ju och tar emot när nån vill bjuda oss på en bärs. Om vi är panka.

Vadå "tokfixade"! hahaha låter som att man vore nåt sönderspacklat luder! Herrejesus!

Bolivar sa...

Zanraff aka anonymous: Nej då hade jag ju skrivit "sönderspacklat luder". Ni är tokfixade bara. Så du menar att du artigt tackar nej men fortsätter uppskatta trevligt sällskap när du har cash?:)