fredag, januari 05, 2007

God fortsättning

"To list five things I know or hope will happen in 2007". Ok då fan, det är väl taskigt att inte svara på såna här utmaningar. Här kommer dom då:

1. Jag hoppas att jag och min flickvän hittar något trevligt ställe att bo på.

2. Jag hoppas att min pappa får operera bort den där handgranaten han går och bär på i magen.

3. Jag hoppas att min lillebror börjar må lite bättre.

4. Jag vet att jag måste prestera i år. Nu mer än någonsin.

5. Jag vet att jag kommer hänga mer med David i år. Det har vi lovat varandra.

För övrigt var mitt nyår lite kaotiskt, tackar som frågar. Jag började nästan slåss med min kompis Micke, och blev halvt hemburen av min lillebror. Men lyckat var det. Jag har bytt jobb igen, och har precis avslutat min första vecka. Jag har aldrig varit med om att arbeta med så genomproffsiga människor som här. Prestationsångest. Ändå sitter jag här och skriver nu. Alla kunder har iofs tagit helg för längesen.

Så ikväll då. Riche kanske? Eller Tre Remmare eller Ice Age hemma i soffan. Jag är öppen för förslag.

1 kommentar:

the Sweetness that is Lou sa...

har du bytt jobb igen? vad hände med med Pauseblaskan?