måndag, oktober 02, 2006

Vecka 40

Jag har haft en helt perfekt helg den här helgen. Skönt innehållslös om man snabbt går igenom den. Full av värme och närhet om man tittar lite närmare. I fredags middag i lägenhet med den stördaste terrass jag har sett på länge. Min flickvän var lite luddig när hon briefade mig och fick middagen att låta som värsta grejen, så jag stressade runt på stan och letade efter en skjorta. Jag hittade en exakt 18.59 på Savile Row. Gå dit om ni inte har varit där än. Speciellt om ni känner er lite preppstekiga och normalt sett köper Lyle & Scott på MQ.

I alla fall, sen var det East och Spy Bar och som alltid var det trångt på East och tråkigt på Spy Bar. Det var egentligen lördagen som var den egentliga behållningen. Jag och flickvän låg i hög och sov som två hundvalpar tills klockan blev sex på kvällen. Det grymma med att vara bakfull är att man inte orkar byta ställning när det blir obekvämt. Så även fast syret tog slut och vi klibbade fast på varandra av all svett och min arm somnade och min fot vreds helt fel så låg vi kvar sådär. Det gör man aldrig annars.

Sen kravlade vi ner från loftsängen och gick på Talladega Nights. Sjukt rolig. Jag håller den som det bästa det där gänget har gjort sen Anchorman. Efter bion funderade vi på att gå och äta något, men vi gick hem igen och sov mer hög.

Dagens alliansförslag: Vi genomför trängselskatten, men slopar alla förbättringar av kollektivtrafiken. Bilism is the future!

Inga kommentarer: