måndag, oktober 30, 2006

Barnflickor, husbåtar, barn, aphandsaskkoppar. Vi rear ut rubb och stubb just nu. Barn att knulla eller uppfostra, nemas problemas. 500 för knull, några mille för att uppfostra. Bara att kasta dartpil på mitten av kartan och se vad det blir. Liza Marklund försökte faktiskt göra någon slags poäng av hela sörjan i Aftonbladet igår. Hon landade som man så ofta gör i hur komplicerade saker faktiskt är. Så ge fan i att diskutera ungjävlarna på individnivå och börja prata jordbrukssubventioner och strafftullar. Men det är ju inte så jävla löpsedel. Jag är inte heller så jävla löpsedel. Knappt ingressmässig. Såsar och surar och klinkar på min osynkade jävla keyboardjävel som inte fungerar hur mycket jag än vrider på latencyn. Äter chips som om de vore chips och tröstar mig med Young Jeezy när tristessen smyger sig på. Kukhöst. Hittade en bok som jag hade tålamod att läsa och glömde den givetvis hos Adam som jag skulle vilja hinna och orka hänga mer med. Gick på Kingsize-release och det kändes som att jag hälsade på. Skärpning kukhuvud. Gå inte och lek fashionisto och känn dig främmande. Måste kompensera med att göra ett par MOP-beats. Om jag får kukklaviaturen att fungera. Det lär jag inte få. Får göra Kalle Anka-beats med Kanye-komplex istället. Vad är väl en analogsynth om man måste kvantisera allt analogt ur den? Impotent kanske, för att spinna vidare på min kukdag. Kommentera något då! OK någon borde örfila upp den där kärringen som Kongovalinterjvuade nån stackare som trodde att han skulle få analysera. Så fan heller, han skulle få berätta hur farligt det är i Kongo. "Det har gått väldigt lugnt till faktiskt" sa han. "Men hur är det att hålla val i ett så oroligt land som Kongo" sa hon. "Det har inte varit några problem hittills" sa han. "Det är ju väldigt mycket oroligheter i Kongo, hur har det påverkat valet tror du" sa hon. Och så höll dom på. Arslen. Och Goesta och Gynning. Han menar säkert väl. Men om subban känner sig trakasserad av en uppskattande kommentar för något hon obviously har investerat pengar i att förbättra, så tycker jag att hon ska ge fan i att tafsa gymnasister på kuken. Really. Nu ska jag äta falafel och räkna fan med att det blir vev om dom snålar på feferonin. Det är en sån dag idag. Men jag ska i alla fall se Bruce ikväll. Det ska inte ni. Sug kuk.

2 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Men vafan? Jag tyckte inte hon gnällde nämnvärt, snarare skrattade åt, Bergqvist. Hon skrattade ner på honom.

MOP-beats låter bra. Mer sånt. Kan du plocka hem min bok från ditt jobb?

Jag pallar inte Bruce, tror jag, jag håller på att dö här, även om jag sannolikt ber mig själv dra åt helvete vad det lider för att jag missade karln.

Hanna sa...

"Jag är inte heller så jävla löpsedel. Knappt ingressmässig." Är något av det stiligaste jag läst på länge.