måndag, juli 02, 2007

För att slå an en lite trevligare ton...

...så kan jag ju upplysa om att Grolsch kommer att ha ett Block Party som det så snofsigt heter på engelska. Ett i Stockholm den 17/8, ett i Malmö och ett i Göteborg senare under hösten och ett i Sveriges tråkigaste stad. Vilken stad det blir är upp till de som går in på www.grolschblockparty.se och röstar. Just nu leder Jönköping vilket måste bero på en miss i koden. I allt väsentligt tillhör Småland Danmark eller möjligen Tyskland. Gå in och klicka på Norrköping eller Linköping i stället. Eller vafan som helst egentligen. Och sprid ordet, för Jönköping går ju verkligen inte an.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bättre nu eller? Om det så blir det sista jag gör så kommer Linköping att vinna. Hoppas bara att du kommer på kalaset

Bolivar sa...

Haha jadå. Har du aktiverat kåren eller?

Anonym sa...

haha... näe, jag är inte ens medlem. Därimot blir man ju sjukt snabb i fingrarna av paintballen. Självklart har jag även en del annat fuffens för mig.