söndag, februari 12, 2006

Grattis Sebastian!

Sebastian fyller 25 i år. Det firas med potatissoppa, tårta och lådvin. Han har varit sjukt oentusiastisk hela helgen och tagit ut vår likgiltighet i förskott, så egentligen borde vi ge honom rätt och kolla på Valencia-Barcelona istället. Tyvärr är han alldeles för snäll för att det skulle kännas rätt. Så grattis och le din jävel!

Det blir en jävla massa visningar nästa vecka, och jag har egentligen inte tid men vill och borde gå. Ulrika Sandström var först ut i fredags och jag glömmer hela tiden hur omänskligt smala fotomodeller är. Jag hade svårt att koncentrera mig på kläderna en del utgångar, när modellen såg ut att när som helst falla isär från blotta vinddraget i garaget där visningen hölls. Jag lyckades dock hitta ett par rödvitmönstrade byxor som var sjukt jävla snygga. Sy en herrmodell!

På lördag tycker jag att folk ska gå till Spybar strax efter 2.

Inga kommentarer: