onsdag, november 29, 2006

Torsdagen den 29/11, på Öfvre intet nytt

Jag är lite skygg idag känner jag. Skulle helst vilja sitta i mitt nedsläckta rum och fortsätta leka med ReCycle. Så blir det inte.

Jag har upptäckt att PunktSE är exakt en gratistidning för mycket på morgonen. Jag har aldrig en aning om vart jag läste det jag läste längre.

Jag skulle vilja veta hur i helvete man kan ta sina sömntabletter på morgonen en vecka utan att misstänka att något inte stämmer?

Jag kommer eventuellt att göra en års-lista här på bloggen. Jag bara säger det nu så att det är sagt.

Det här inlägget är av typen "bara du fortsätter skriva så kommer det säkert att lossna".

Känns inte slopad grön skatteväxling som ett 80-talsförslag lite?

Känns inte Beatrice Ask som en 80-talstant? Ingen skulle höja ett endaste litet ögonbryn om hon gled upp i talarstolen i mintgrön dräkt.

Kinky Afro är verkligen stor underhållning. Jag är djupt smickrad över att Donnie fortsätter läsa mig när jag har krystat ur mig dynga såhär länge.

5 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Du prettofierar dig ju för fan. Du behöver inte skriva livsavgörande grejer. Jag gillade lika mycket den tiden när du skrev långa redovisande dagboksposter blandat med hiphop-relaterade grejer och en och annan nyhet från latinamerika.

Bolivar sa...

Jo men jag har ju inget engagemang längre. Jag skulle inget hellre skriva än något putslustigt om att Recognizes fejkgrills går åt som smör i solsken, men inget kommer. Chavez samlar 2 miljoner människor i Caracas inför valkampanjen? Tomt.

Inte fan har jag varit pretto här, men jag kan ju inte bara hamra slumpmässigt på tangeterna. NÅT måste jag ju ändå få sagt.

Eric Goesta Rosén sa...

Nej, du har inte varit pretto, jag menar pretto i det avseendet att du avkräver dig att vara angelägen trots att det inte finns något egenvärde i att vara just det.

Anonym sa...

lite negativ, lite sur, som vanligt, men ändå lite krystat överlägsen. själv återkommer jag till denna blogg av samma anledning som man tjuvkikar på en bilolycka.

Anonym sa...

Känner du att du inte har ngt att skriva om är det bara o lägga ner bloggen några dagar, några veckor, några månader och komma igen senare. Det går faktiskt.