fredag, november 24, 2006

Svenne-elitist sa Bull

Så Metro skrev om Goestas lilla skivkväll. Bloggers Unite var rubriken. Det är ju fantastiskt lustigt, det måste han ju inse. Eftersom jag fick en hel jävla del skit för mitt gästspel på förstasidorna så kände jag mig tvungen att tråka honom. Inget konstigt kan tyckas. Men jävlar vad det tog skruv. Ungefär såhär lät det:

B: Tja, läget?
G: Jodå sitter och skriver
B: Har du läst Metro?
G: (smådrygt) Nej men jag vet att de skulle skriva om mig.
B: Haha ok så du har inte sett rubriken?
G: (lite nervöst) Nej vadå då?
B: Bloggers Unite. Det spöar fan min första-sida. Det är som att Sigge verkligen hade kallat sin bloggpasta för bloggpasta.
G:(besvärad) Fan vad illa. Det var ju inte bra. Fan jag ska ringa ett surt samtal till Carolina (notera att han är first name basis med henne)
B: Haha gör det.

Några minuter senare får jag följande sms:

Äsch det var inte så farligt. Det var så uppenbart att det var deras rubrik och inte vår. Det är f ö en parafras på Morrissey.

Inga kommentarer: