fredag, november 24, 2006

I'll hit you in the back like I'm tryna burp you

Fan jag borde börja skriva lite igen. Men sånt där kommer jag ju aldrig på.

Hur som helst så spelar Goesta skivor på Slottis ikväll. Bloggers Unite heter kvällen tydligen. Lökigt namn, lökigt namn på stället men det blir nog jättetrevligt ändå. Så om ni hade tänkt skippa tysktechnon på Neat ikväll tycker jag gott att ni kan förära Slottis med ett besök.

Sen vill jag flagga för att min bror ska bo hos mig några dagar. Det betyder att vi behöver aktiviteter där han ges möjlighet att träffa söta tjejer boende i Stockholm, så nånting kan locka bort honom från den gudsförgätna håla han bor i nu. Alla förslag välkomna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ska karln ha det egentligen? Det var ju på landet som hoppet fanns, det är ju där folk vill något. Nu kallar han det för en gudsförgäten håla och vill att brodern ska flytta dit. Tycker han illa om sin bror eller snackar han bara skit?

Bolivar sa...

Anonymous: Nyköping är en stad med 50 000 invånare ungefär. Det är inte landet, det är en håla. Dessutom verkar den som sagt ha blivit bortglömd av honom däruppe för en sådär 20 år sedan.

Anonym sa...

Men du gillade ju folk i Nyköping ju!?