onsdag, april 11, 2007

Skensol

Nudlar och vårsol. Och Paragon och SexFemman. Vem bryr sig om att jag inte bloggar när jag solar? Jag har så lite pengar kvar att jag bara kan skratta åt det. Så jag skrattar åt det och funderar på om det inte är rosépremiär i helgen? De lovade 20 grader. Jag borde skrika såklart, på indragna sommarjobb och löjliga sneakertrender men jag har hittat ett par solglasögon jag knäcker i och GB har en lakritsstrut. Jag borde få lite ångest när 87:orna bygger hus och föder andra barnet hemma i Nyköping men snart kan jag ju gå i T-shirt till Rålis på lunchen. Snart kan vi åka ut med min kollegas båt efter jobbet, det har han sagt. Då kan jag ju inte sitta och vara arg.

1 kommentar:

Eric Goesta Rosén sa...

Fan, it feels like your back on track ändå, det här var fint. Och fan, du har ett par dyra glajor som ligger på mitt rum och skräpar, det vet du väl?

Plus att du har min väska som du lånade när du flyttade som jag fanimig vill ha tillbaka snart. MoFo!