fredag, februari 02, 2007

Ok då fan ibland är livet lite sött

Jag erkänner. Ibland släpper jag allt det bittra, det trista och upprörande och mår bara lite bra. Haha. Typ ikväll. 5 Red Stripe innanför västen kvar på kontoret med det inte så livsavgörande valet mellan Nöjesguiden-fest och Cheap Monday-fest. Hotellrum på Grand bokat mellan torsdag och lördag. Fan jag kanske borde börja rappa igen, jag är ju bra på att skryta. Men jag gillar när jag kan må bra, jag hoppas att ni unnar mig det. Oftast dimmas mitt bramående av ekonomiska trångomål, trubbel med mitt förhållande eller något jag har läst i tidningen. Inte ikväll.

Jag gick igenom min blogg idag. Jag har fan bjudit er på en hel del guldkorn. Är ni nya här tycker jag att ni ska gå tillbaks en sväng. April var en bra månad har jag för mig.

I alla fall, om ni av någon anledning kommer att vara i Köpenhamn nästa helg så tycker jag att ni ska skriva det här i kommentarstråden och lämna eran mailadress. Fler läsare har jag inte än att jag borde kunna bjuda er på något trevligt.

Dont drink and dive.

4 kommentarer:

happyPhantom sa...

Hej, är ny här... 1. Hur kommer det sig att din blogg heter Bolivar? 2. Har du varit i Venezuela? Hinner inte läsa mer nu, men senare!

Kram, J.

Anonym sa...

Men vaffan, jag och Slätt ska ju till Köpenhamn/Malmö nästnästa helg först, 23-25e alltså.
Kan du inte ha fest då också?!

/g

Anonym sa...

J: Den heter Bolivar eftersom det är ett rätt fult namn, och efternamnet på Simon Bolivar, en ganska osannolik hjälte precis som jag själv:) Nej jag har inte varit i Venezuela, men det står alltid på min todo-list.

Gustav: Jag ska undersöka det:) Ni får trösta er med festen i Sthlm den 16/2. För då är du väl i stan?

Anonym sa...

Ja, då är jag i stan och ledig som det ser ut än så länge iaf.
Vad händer då?
/g