lördag, februari 10, 2007

Bakfull i Köpenhamn är som bakfull i Stockholm Pt II

Hej hej lever lever du?

Vi hade fest igår som ganska väntat urartade i totalt jävla kaos. Men grymt kaos. Tyvärr stod jag och jiddrade med dörrvakten från helvetet när Dead Kids spelade. Det är svårt att förklara exakt vilket jävla sänke hon var om ni inte ser rummet, men kontentan var att hon trodde att det var mitt fel att hon inte kunde se runt hörn. Jag försökte förklara för henne att det var för att väggen inte var genomskinlig, men det gick inte fram. Till sist gick jag bara därifrån. Det är riktigt vidrigt att jobba med entrévakter om man inte har någon auktoritet över dem.

När jag kom ner en våning stod Shy Child och drillade analogsynth och jag hade fickan full med drinkbiljetter, så jag repade mig ganska snabbt. Jag ska försöka lägga upp lite bilder typ imorgon eller nåt. Eller jag har nog inte sladden med mig förresten. Aja.

Vaknade på min flickväns vandrarhem imorse och kände mig rätt fräsch. Trött, bakis, men ändå så att jag kanske skulle skita i att dra till det andra hotellet utan åka direkt till mässan. Så jag sätter på mig gårdagens tröja, tittar mig i spegeln och ser att nån har hällt ut en drink på den. Inte spillt lite, hällt ut en hel. En stor klibbig orange citrusfläck. Så det blev buss till hotellet, en dusch och en pizzabuffet. Jag gillar att festa o så... det vet ni nog, men fan vad jag längtar efter en soffa och tecknad film just nu. Ikväll är sista kvällen i mitten på februari som jag festar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en rolig fest!Kul att det är en till redan på fredag...kommer dock sakna den jamaicanska örtdrycken!

/Carro

Anonym sa...

Tack för en rolig fest!Kul att det är en till redan på fredag...kommer dock sakna den jamaicanska örtdrycken!

/Carro