onsdag, augusti 01, 2007

Skepp Ohoj!

Imorgon bär det av till Haarlem. Inte med båt dock, men jag vet inte hur man säger när man ska ut och flyga. Kör i vind?

Det ska bli jävligt kul att komma tillbaka till Holland hur som helst. Jag tror att det var 2004 jag var där senast. Min flickvän jobbade i Hilversum och jag tog ut en massa semester och bodde där i sammanlagt två månader tror jag. Hilversum sög iofs rätt hårt (Nikes huvudkontor och en massa TV-stationer är typ allt som finns i hela stan), men det låg rätt strategiskt och Amsterdam, Utrecht och Zeuthen (tror jag att det hette) var både nära och trevligare. Men i år blir det alltså Haarlem. Stora kyrkor, matfestival och en strand-coffeeshop enligt ryktet. Kör i vind.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det bara lugnt, och håll dig ur trubbel.
Hoppas allt är bra annars.