torsdag, mars 01, 2007

Myspace-morgon. Jag trodde att jag var sjukt sen, men som alltid när jag tror att jag är sjukt sen är jag först på stället. Lovely. Så nu sitter jag och lyssnar på Adriane Owens och stör mig som fan på att ett av hennes beats låter EXAKT som ett beat jag och David gjorde 2002 typ. Jag tror till och med att vi kasserade det. Gå in på www.myspace.com/adrianeao och lyssna på I Will om ni vill höra hur hon låter och vi lät.

Satt förresten och läste om Tysklands bilindustri igår (don't ask). Jag har uppenbarligen missat det, men tydligen slåss Angela Merkel med knutna nävar för att förhindra klubbandet av några gemensamma klimatmål i EU, eftersom de tyska biltillverkarna är ganska dåliga på bränslesnålt och alternativa bränslen. Fräscht.

Aja. Booka Shade ikväll någon?

Inga kommentarer: